Ashura Pilgrimage
فرزند برومند آیت الله امینی ، دکتر محمد هادی امینی می نویسند : پس از گذشت ۴ سال از فوت آیت الله العظمی علامه امینی نجفی «پدر بزرگوارم» ، مولف کتاب الغدیر ، یعنی سال 1394 هجری قمری ، شب جمعه ای قبل از اذان فجر ، وی را در خواب دیدم ، او را شاداب و خرسند یافتم . جلو رفته و پس از سلام و دست بوسی ، عرض کردم : پدرجان در آنجا چه عملی باعث سعادت و نجات شما گردید ؟ گفتند : چه می گویی ؟ مجددا عرض کردم : آقاجان در آنجا که اقامت دارید ، کدام عمل موجب نجات شما شد . کتاب الغدیر یا سایر تألیفات یا تأسیس و بنیاد کتابخانه امیر المؤمنین علیه السلام ؟ پاسخ دادند : نمی دانم چه می گویی قدری واضح تر و روشن تر بگو . گفتم : آقاجان شما اکنون از میان ما رخت بربسته اید ، و به جهان دیگر منتقل شده اید ، در آنجا که هستید کدامین عمل باعث نجات شما گردید از میان صدها خدمات و کارهای بزرگ علمی و دینی و مذهبی ؟ مرحوم علامه امینی درنگ و تأملی نمودند سپس فرمودند : فقط زیارت ابی عبدالله الحسین علیه السلام . عرض کردم شما می دانید اکنون روابط بین ایران و عراق تیره و تار است و راه کربلا بسته چه کنم ؟ فرمود : در مجالس و محافلی که جهت عزاداری امام حسین علیه السلام برپا می شود شرکت کن ثواب زیارت امام حسین علیه السلام را به تو می دهند .  سپس فرمودند : پسر جان در گذشته بارها تو را یاد آور ساختم و اکنون به تو توصیه می کنم که زیارت عاشورا را هیچ وقت و به هیچ عنوان ترک و فراموش مکن ، مرتبا زیارت عاشورا را بخوان و بر خودت وظیفه بدان ، این زیارت دارای آثار و برکات و فوائد بسیاری است که موجب نجات و سعادتمندی در دنیا و آخرت تو می باشد . و امید دعا دارم . فرزند مرحوم آیت الله امینی می نویسد : علامه امینی ، با کثرت مشاغل و تألیف و مطالعه و تنظیم و رسیدگی به ساختمان کتابخانه امیرالمؤمنین علیه السلام در نجف اشرف ، مواظبت کامل به خواندن زیارت عاشورا می نمودند ، و بدین جهت خودم حدود ۳۰ سال است مداوم به زیارت عاشورا می باشم .
منبع : کتاب شرح زیارت عاشورا و داستانهای شگفت آن

سوخته دلان شامل زیارت عاشورا با صوت استاد فرهمند و خواص و فضیلت های زیارت عاشورا می باشد . همچنین دارای قابلیت همزمان سازی صوت به صورت کلیک برروی هر فراز می باشد .

السلام  علیک  یابن  فاطمة  الزهراء

 دریافت برنامه
      حجم : 6.45 مگابایت